Sovande barn och brasa

(null)
Mysigt!
Idag blev det en lång dag för mig. Jag åkte hemifrån 5.40 för att hinna träna innan jobbet. 
När jag skulle parkera utanför gymmet tyckte jag att jag kom lite för nära bilen bredvid. Så jag ville backa och göra om. Då var det för halt så jag fick inget fäste. Det var även så trångt att jag fick gå ut igenom passagerarsidan. 
Jag tänkte att jag får lösa problemet när jag tränat klart. 
När jag kommer ut till bilen är det en annan bil bredvid och tomt på ena sidan. Så att det var trångt hade löst sig. Dock var det fortfarande halt. Så jag kom ingenstans. Det stannade en kille som hjälpte mig att putta på men det gick ändå inte. Jag fick syn på en grön låda med grus som jag la under däcket. Så grus och hjälp att putta på så kom jag loss. 
Jag har jobbat 8-18, först planeringsdag och sedan apt. 
Efter en lång dag var det mysigt att få komma hem och vara med min familj, natta min älskade Cesar och tända en värmande brasa. 

God kväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback