Semestern är slut

(null)
Vi har haft en bra semester
Vi har gjort en del utflykter hemmavid. Vi besökte Västanå fallet med mamma och gick tarzanstigen med Saga. Vi gjorde en spontan tur med husvagnen till Sörfjärden tillsammans med Annika och hennes familj. 
Något som Cesar och jag ätit mycket av i sommar är melon, vindruvor och jordgubbar. Det blandat till en fruktsallad har varit väldigt gott. Även melondrink var uppskattat.

(null)
Långturen.
Sommarens semestertripp med husvagnen gick till Långnäs camping i Bollnäs. Vi var så nöjda där förra året. Så vi bokade samma plats i år några dagar. 
Vädret var dock inte så bra. Så vi gjorde några utflykter. En dag åkte vi till Järvsö och en dag till Rättvik. Vi gick ut på Långbryggan och tittade runt i stan. Vi tog vägen förbi Mora också där Cesar lekte på troll- och clownstigen. 
Vi var så nöjda med trippen och vi njöt av campinglivet. 

(null)
Avslutning.
Förra veckan som var min sista semestervecka passade jag på att plocka bär. Det blev en hel del hallon och även lite blåbär. 
Vi åkte till Orrsjön och fiskade med Cesars farfar. Jag plockade mest bär men Cesar tyckte det var kul att fiska. 
Förra lördagen var det fint sommarväder. Så vi bjöd hem Annika, Isak och Elias till poolhäng. De busade och badade och åt pannkaka. Vi hade det så mysigt.

Nu har jag jobbat en vecka och på måndag rullar vardagen igång med förskola och jobb för oss båda.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback