Sjörövarfest

(null)
60-års kalas.
igår kväll var jag bjuden att vara med och fira en kollega på mitt gamla jobb som fyllt 60. Festfixarna hade ordnat allt så bra med lekar, detaljer och mycket mer. Vi hade knytis och temat var skaldjur. 
(null)
Mat och efterrätt.
Vi hade väldigt mycket mat. Räkdipp, kräftor, musslor, matjessillstårta, paj mm. Allt var verkligen supergott. 
Även efterrätten gick i sjörövartemat. 
(null)
Jag älskar att göra efterrätter.
Jag provade att göra något nytt. Nutelladipp med frukt. Man kan använda sig av vilka frukter man vill. Jag valde  vindruvor, päron och nektarin.

Vi lekte lekar och hade verkligen superroligt och födelsedagsbarnet vart verkligen överraskad. All planering har lyckats hållas hemligt. Så hon anade ingenting. 

Det blev verkligen en lyckad fest!

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback