Härliga lördag

(null)
Vi har haft en mysig dag!
Jag började dagen med att gå en promenad efter frukost. Det var härligt väder! 
När jag duschat och gjort mig klar åkte vi till en motorcross tävling här i närheten. Det tyckte Cesar var väldigt roligt och spännande att titta på. 
Det blev lunch på stan och sedan besökte vi en klädbutik som vi hört talas om. Det blev en sväng till mataffären innan vi åkte tillbaka till campingen.
Cesar har cyklat mycket idag. Han ville ha med sig den ikväll när vi åkte till en ö där de gjort i ordning bra med bland annat ett utegym. Så i morgon bitti är tanken att jag ska gå dit, träna några övningar på gymmet och sedan gå tillbaka. 
Ikväll fick Cesar lite grönsaker med dip som lördagsmys. Det tyckte han var gott. 

Jag har verkligen försökt njuta av den här dagen då det är sista hela dagen med husvagnen för i år. Nu är det dags att ställa av den för vintern. Jag älskar verkligen campinglivet med allt vad det innebär. 

God kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback