Somrig dag

(null)
Poolbad.
Igår var det strålande sol. Cesar och jag gick upp till hans faster efter lunch. De har pool som vi ville passa på att bada i:)
Cesar somnade innan vi gick. Så jag passade på att bada själv medan han sov.  Det var så härligt med bubbelbad och sol.
När han vaknade ville han bada direkt. Han badade länge och hade så kul. 
Jag bakade en kladdkaka på morgonen som jag tog med. 
Så det var verkligen en somrig dag.

(null)
Northbike.
Varje gång vi åker förbi butiken som vi gör dagligen så säger Cesar att han vill gå in på motorcykel affären. Så igår gjorde vi det:)
Han hamnade i himmelriket bland alla motorcyklar, vattenskotrar, fyrhjulingar, mopeder mm. Han tyckte det var superkul! 


God morgon!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så härligt det där såg ut!! Hoppas vi får lite mer sommarvärme och sol nu och mindre regn :D

Jag har varit lite frånvarande ett tag och det har inte gått att komma åt min blogg men nu är jag igång igen men ligger nu hos en ny portal så in och kika på min nya blogg(min egna domän kommer snart vara igång men kör på nya bloggadressen så länge) :D

2019-07-18 / 17:09:56
URL: http://maddisenj.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback