EN AV JULKLAPPARNA

(null)
Cesar dukade till lunchen idag.
Han fick den här muggen i julklapp av Elias. Cesar gillar den jättemycket. Den ska alltid fram när vi dukar.

Idag har vi varit in med bilen på verkstaden. Förra veckan lyste en varningslampa för motorsystemet. Han läste av om det var någon felkod men inget hittades. Så det var bara att köra som vanligt tills vidare. 
Jag parkerade bilen på vid NSK och så släppte Stefan och Cesar av mig efter vägen med den andra bilen. Jag gick sedan tillbaka till bilen. Det blev en promenad på ca 40 minuter. 

Nu när Cesar vaknar ska vi iväg på lite ärenden.

God eftermiddag!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Åh jag kan verkligen förstå att han blev glad över den julklappen :). Den är verkligen jättefin :).

Du får jättegärna söka till Bloggsupporten på Facebook, det är inga krav att dela och du kan gå in och kika där om det är något för dig :). Skulle vara jättekul att ha dig med där :)

2019-01-02 / 22:59:37
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback