VECKAN SOM GÅTT

(null)
Uppdatering.
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen den här veckan men nu blir det gjort:)
I söndags var syrrans familj här på middag. Erik och Cesar hade innebandy disco i Cesars rörelserum. De hade väldigt kul och de spelade för fullt. 

(null)
Ordning och reda. 
Jag har samlat på mig många härliga produkter från Body shop. Jag förvarat allt på en bänk vid garderoben men det har varit väldigt rörigt. Så när vi var på Ikea i veckan köpte jag en tavellist. Den satte vi ovanför bänken. Så jag har flyttat upp det mesta dit och fick en bra ordning. Så jag är riktigt nöjd. 

(null)
Alla hjärtans dag.
I torsdags på alla hjärtans dag ordnade vi inomhuspicknick för Cesar på hans rum. Vi dukade upp med servetter, ballonger, ljus, sugrör. Allt med hjärtan. Vi fikade bullar och saft. Han fick ett paket också och i det var det Bibbi. Så nu har han alla babblarna. 
Vi hade en mysig kväll. Cesar var hostig och snorig så han somnade fort.

Veckan har gått fort och nu är det helg.

Trevlig helg!

Fnulan

Så är det ibland att man inte hinner eller orkar. Kul med disco för ungarna =)
Kram

2019-02-17 / 00:44:40
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback