Ledig luciadag

(null)
Lucia,
Igår på självaste lucia hade Cesar och jag ledig fredag.
Vi myste på morgonen med tända ljus och lucia på tv.
Vi gick en promenad på förmiddagen, vi bakade chokladbollar och myste.

(null)
Utelek
På eftermiddagen gick vi ut och gjorde en snögubbe. Det var viktigt för Cesar att den skulle ha en morotsnäsa. 

Vi åkte även lite snowracer innan vi gick in. 

(null)
Utebelysning.
Att ha julbelysning ute tycker jag är så fint. Vi har haft lite av det under åren. Vi provade ett ljusnät ett år på balkongen men det blev inte bra.
Igår kväll var vi iväg och gjorde några ärenden. Så då köpte vi denna fina slinga på Clas Ohlson. Det blev väldigt fint och vi är så nöjda. 

God morgon!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Jag har också julbelysning året om :D.

Vet inte om jag skrev till dig förra veckan, att min blogg försvann? Den är nu tillbaka igen i alla fall :D. På vanliga adressen :)

2019-12-15 / 20:24:24
URL: http://https://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback