VÅRKÄNSLOR

(null)
Igår sken solen hela dagen.
Jag fick verkligen vårkänslor. Solen sken och det var nollgradigt på termometern.
Det snöade i fredags och även lite under torsdagen. Vi hade inte hunnit tagit hand om det. Så vi alla tre gick ut vid 8-tiden igår morse. Stefan gick med snöslungan och jag och Cesar skottade vid bron och runt soptunnorna.

(null)
Cesar och jag gick en promenad.
Jag ville gå en sväng. Så Cesar fick följa med på snow racern. Vi gick efter vattnet. Eftersom det var   så fint väder kändes det vackert att gå där och se ut över havet.

Cesars faster var barnvakt några timmar vid lunch. Vi lämnade honom vid 10.30. Han åt lunch och sov sin eftermiddagsvila där.
Jag och Stefan åkte iväg och tittade på husvagn, åt lunch och handlade på Ica Maxi.
På kvällen kom Stefans syster med familj hit. Vi gjorde middag tillsammans. Sara hade lagat fläskfilé med en god sås och vi hade gjort potatisgratäng. Vi hade även goda tillbehör till. 

Det verkar bli soligt idag med.

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback