HASSELA SKI RESORT

(null)
Långfredagen blev till utflyktsdag.
Vi packade med allt vi behövde för en trivsam dag i Hassela. 
Vid 9-tiden var vi framme. Vi gick runt anläggningen med Cesar på snow racern. 
Det var mycket folk som åkte i backen och det var många som njöt av det underbara vädret.

(null)
Traktorer. 
Just nu är det väldigt roligt med traktorer. Så fort han ser en så säger han traktor och visar stor nyfikenhet.
När vi gick runt så stod det en stor traktor parkerad. Vilken lycka!

(null)
Korvgrillning
Det har bra ordnat med grillplatser . Vi grillade korv till lunch som alltid smakar  så gott ute.

(null)
Selfie. 
Jag brukar aldrig ta selfies. Jag tycker aldrig att bilderna blir bra:)
Idag testade jag dock att ta en och jag blev för en gång skull lite nöjd:)

Den bilden får avsluta detta inlägg om dagens härliga utflyktsdag!

Glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback