HÄRLIG HUSVAGNSSEMESTER

(null)
Nu är vi hemma.
Igår kom vi hem från vår husvagns semester.
Vi har haft det väldigt bra och vädret har varit underbart. På de tre ställen vi har bott har det funnits fina badställen. Det har liksom varit ett måste i den här värmen. 
Campingen vi valde sist valde vi utifrån att det skulle finnas ett bra bad. Det kunde vi ju inte veta förrän vi kom dit. Det visade sig vara väldigt bra. Det var ett kommunalt utebad på campingen som låg "runt hörnet" från vår plats. 
Hela veckan har varit solig och varm. Så vi har tillbringat hela dagarna på badet. Cesar har badat hur mycket som helst och har verkligen älskat det. 

Alla tre campingar har varit bra med bra service, fina servicehus och bra för barn.
Vi har haft det så mysigt och verkligen njutit av husvagnslivet. 

(null)
Fint ekipage.
Jag har inte tagit så många bilder på husvagnen när vi varit borta. 
På vägen hem stannade vi i Valbo för lite shopping och lunch. Då passade jag på att ta en bild på vårt husvagns ekipage. 

Jag har en vecka kvar av semestern och den ska jag ta vara på, precis som de andra veckorna:)

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback