SUMMERING AV 2O17


2018 har börjat.
Här kommer en liten summering av 2017.
 
Cesar.
Det har varit ett väldigt spännande år. Att följa Cesars utveckling har varit roligt på alla sätt. Han började åla sig fram i februari och sedan hasade han sig fram på rumpan. 5 augusti började han gå, på sin fasters födelsedag.
14 augusti började han förskolan och det har gått väldigt bra. Han är en trygg och glad kille som trivs med alla pedagoger. Så lämningarna har alltid gått bra.
Han har senaste månaderna lärt sig prata mycket och lär sig många nya ord.
 
Den största händelsen för oss var att han den 19 juni fyllde 1 år. Att han redan har hunnit bli 1,5 år känns helt galet! Tiden går så fort!
 
Camping.
I somras var vi på semestertripp med mina föräldrar. Vi bokade stuga på en camping i Söderhamn där vi solade, badade och myste i två dagar.
 
Vi bokade även stuga med Stefans föräldrar på Mälarcamping i Västerås. Där hade vi verkligen kanonväder. Så det blev mycket sol och bad.
 
6 oktober åkte jag och Stefan till Stockholm med grannarna. Stefans föräldrar var barnvakt hela helgen. Det var första gången som han sov borta en hel helg.
 
Jag.
Det har inte blivit så mycket bakning under året men i år ska jag ta mig mer tid till det. Jag tycker verkligen att det är superkul och jag är skicklig på det. Så jag vill kunna använda mina färdigheter:)
 
Jag var föräldraledig till och med april. Jag jobbade i maj och juni och sedan hade jag semester fram till 8 augusti då jag började jobba igen. 
Jag har lagt mycket tid och fokus på träningen och det har varit viktigt för mig. 
 
Det blev en kort årsresumè i år men jag ville ha det så den här gången.
 
Nu ser jag fram emot 2018 och allt som vi kommer fylla året med!
 
 
Gott Nytt År!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback