AKTIVITETSARMBAND

(null)
Igår gjorde jag ett fynd.
Jag har senaste tiden haft en app för att räkna antal steg jag går per dag. När jag var ledig i jul så hade jag alltid med mig mobilen när jag gick promenader. När jag är på jobbet så har jag inte den på mig.
Därför har jag nu köpt mig detta aktivitetsarmband, Garmin vivofit. Armbandet är ganska dyrt. Sambon såg en annons på en köp och sälj sida på Facebook där en tjej sålde ett som jag ville ha. 300 kr och nästan oanvänt.
Så igår mötte sambon upp säljaren på Birsta och köpte det. 
Jag har ställt in den på 10000 steg som mål per dag nu till och börja med. 

Jag är hittills väldigt nöjd och så glad att jag gjorde ett så bra fynd!


God förmiddag! 

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh vilket bra fynd ni gjorde! :)

2018-01-14 / 18:13:49
URL: http://amandajona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback