MERA SNÖ!

(null)
Idag har minst sagt varit snöstorm!
Alla bussar har varit inställda, skolorna har varit stängda och det har knappt gått att ta sig fram på vägarna.
Närmare 6 decimeter var det beräknat att det skille falla idag.
Det gick ganska bra att ta sig till jobbet i morse men hem var det värre. Jag körde först fast på jobbet men lyckades skotta mig loss. 
Jag svängde upp till Ica bergsgatan men när jag upp där så körde jag fast. Jag kom endast bakåt men vågade inte backa på grund av all trafik och dålig sikt. Så jag frågade en som gick förbi om han kunde hjälpa mig att titta om det kom någon bil. Så situationen löste sig snabbt.

Stefan och Cesar var hemma före mig. Så när jag kom hem gick han ut och skottade. 

(null)
Cesar hjälpte också till.
Han tycker mycket om sin spade och hjälper gärna till. Han tycker om att vara ute och ville inte alls gå in.

(null)

När ska det ta slut??
Idag har det verkligen snöat och drivit hur mycket som helst. 
Stefan gör att bra jobb med snöslungan varje gång och vi båda är så glada att vi har den nu i detta väder.

Nu får vi hoppas att det avtar under natten.

God kväll!
T

Netti Starby

Usch vad jobbigt att det blev så mycket snö och att du körde fast! Kramis

Svar: Ja det var verkligen ingen rolig dag att köra bil på. Även fredagen var kaos i trafiken!
Marie

2018-02-02 / 08:19:58
URL: http://nettistarby.blogg.se/
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Helt galet med snö :-o. Bara vräker ner här med. Läst flera som fastnat och många äldre kommer inte ut från sina gårdar ens :-o

Svar: Ja det var verkligen ingen rolig dag att köra bil på. Även under fredagen var det kaos i trafiken.
Marie

2018-02-02 / 09:08:38
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback