MYSIG DAG

(null)
Present till en bebis.
Idag har vi hälsat på våra kompisar som fick sitt andra barn för två veckor sedan. 
Stefan beställde denna body. De åker också Polar och därför passade den så bra tyckte vi:)
Vi hade det så mysigt. Cesar och Isak lekte för fullt och vi vuxna surrade om allt möjligt, mest om husvagnslivet:)

Jag cyklade hem därifrån och det var väldigt varmt! Men det gick ändå ganska bra. Det blev en sträcka på 1,7 mil på 53 minuter. 

(null)
Kvällsbad. 
Efter middagen åkte jag och Cesar upp till kusinerna och kvällsbadade i deras pool. Jag behövde svalka mig efter den där cykelturen och Cesar var glad i att få bada.

(null)
Studsmatta.
Han hoppade även studsmatta vilket han tyckte var väldigt roligt. 

Nu är det de sista dagarna för mig på den här härliga semestern. På måndag börjar jag jobba igen. Så nu ska jag ta vara på dagarna och njuta!

God kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback