BEGAGNAT

(null)
Fynd. 
Nu när hösten kommer så behövs bra ytterkläder till Cesar. Förra året hade vi en skaloverall åt honom som vi var riktigt nöjda med.
Jag såg en annons på en köp och säljsida. Det var en som sålde två likadana skaloveraller för 90 kr styck. Det enda som är trasigt är bandet under foten på ett ben. 
Det kändes som ett fynd att få två overaller för 180kr. 

(null)
Vinterstövlar. 
I söndags köpte jag dessa också på en annons. De var lite använda. 150 kr betalde jag och nypris är 600. Så det var också ett fynd, 
Vi hade exakt likadana förra året och var så nöjda. De är lite stora men med en sula så tror jag de kommer passa bra. 

Jag tycker det är perfekt att köpa vissa kläder till Cesar begagnat. Det är oftast inte så långa perioder de behöver vissa plagg och då känns det onödigt att köpa nytt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback