MAMMA- OCH CESARHELG

I helgen har det varit jag och Cesar hemma.
Pappan i huset i fjällen med grabbarna. 
Så jag och Cesar har varit ensamma sedan i fredags. Natten till i fredags sov han hos mina föräldrar. De hade planeringsdag på förskolan. Så då passade det bra med barnvakt. 
På kvällen åt vi fredagstacos och bara myste.
Igår åkte vi först på affären efter frukost. 
Vi gick ner till garaget och kollade på alla spännande verktyg.
 
Lekparken fick ett besök av oss.
Han tycker om att vara där och leka. 
 
På eftermiddagen åkte vi till Timrå.
V spelade match. Cesar fick ta med sig sin egen lilla hockeyklubba som han spelade med. E hade både klubba och puck med sig och det tyckte Cesar var väldigt roligt även om det inte hela tiden var så populärt att han lånade E:s klubba.
Jag tog med middag till Cesar i värmetermosen som han fick i pausen. 
Vi köpte med oss kinamat hem till dom. Det smakade riktigt gott. 
Cesar lekte för fullt med alla leksaker och E hade fullt upp med att ha koll så att han inte tog saker som han inte tyckte Cesar skulle ha:)
Jag gjorde klart honom för natten där och åkte sedan hemåt. 
 
Så jag och Cesar hade en mysig dag igår.
Vi får se vad den här dagen har att bjuda på.
 
God morgon!
 
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så mysigt det låter :). Såna fina stunder :)

Svar: Verkligen:)
Marie

2017-09-17 / 10:02:26
URL: http://www.saramadeleine.se
Netti Starby

Så mysigt ni har haft det! :-D Kramis

Svar: Ja det var en väldigt mysig helg.
Marie

2017-09-17 / 12:09:50
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback