FINA INKÖP

Här är några av helgens inköp i Stockholm.
Det har blivit ett måste för mig att besöka Leilas butik när jag är i stan. 
Det finns så mycket fint och roligt att ha när man bakar. 
 
Vi behövde en visp.
Jag tyckte den här var så fin så jag kunde inte låta bli att köpa den. Jag har en rosa slev i silikon sedan tidigare. Så det passade bra att jag köpte vispen i samma färg.
 
Jag älskar det här kakfatet.
Det köpte jag för några år sedan när vi var i Stockholm.
Kupan gick tyvärr sönder. Så jag passade på att kolla om den fanns att köpa nu och det gjorde den. Så nu är fatet komplett igen.
 
Jag är så nöjd med mina inköp:)
 
 
God kväll!
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh vilka fina och bra fynd :D. Speciellt kakfatet :)

Svar: Ja jag är riktigt nöjd med fatet och att jag fick tag på en ny kupa när vi var iväg nu kändes bra.
Marie

2017-10-10 / 18:41:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback