VINTERN NÄR DEN ÄR SOM BÄST!

Vilken härlig dag!
Solen skiner och det är så fint ute nu!
Cesar sov länge ute på förmiddagen. När han hade vaknat klädde vi på oss och åkte till Nolbybacken och tittade på tävlingar där. Stefans systerdotter tävlade och hans syster stod i köket. 
Både Cesar och jag åt lunch ute. Jag hade med mig lunch i mattermos till honom och jag åt wok. Vi satt ute på altanen där i solen och åt och det var helt underbart!
 
När vi kom hem fikade vi lite mellanmål och Cesar somnade en stund i vagnen. Jag satte mig då ute på trädäcket i solen och njöt av det härliga vädret!
 
En bra start på helgen helt enkelt!
 
God eftermiddag!
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Så härligt det låter :D

Svar: Ja det var det:)
Marie

2017-03-10 / 22:44:08
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback