MIN FÖDELSEDAG.

Jag hade en bra födelsedag i måndags.
Jag jobbade till kl 15. 
När jag kom hem höll Cesar i en ballong med snöre. Stefan sa att jag skulle gå in på Cesars rum och leta paket. Jag gick dit och möts av alla dessa fina ballonger! 100 stycken! Bland alla dessa ballonger skulle det ligga ett paket så jag började leta. Till sist hittade jag ett kuvert som satt fast på en ballong. Det innehöll en valfri spa behandling på Hallstaberget.
 
Han är påhittig min sambo:)
Vem som hade roligast med alla ballongerna är inte så svårt att lista ut:) Cesar var helt tokig i ballonghavet.
 
Vi åkte sedan in till Biteline och åt middag där. 
På morgonen kom Cesar med paket. Det innehöll en body spray från Bodyshop. Han vet vad sin mamma tycker om:)
Jag var väldigt nöjd med min dag:)
 
I tisdags hade vi sommaravslutning med jobbet.
Vi åt middag på Grekiska kolgrillsbaren. Jag hade aldrig varit där men har tänkt länge på att göra ett besök där. 
Det var riktigt god mat. 
 
Igår kväll  blev det en lång cykeltur.
Sundsvalls kommun har just nu en period då man kan låna en elcykel om man anmäler sig till detta. Så Stefan hämtade ut en förra veckan som han får låna i två veckor.
Så igår tog med oss cyklar och cykelvagn till Cesar och åkte ut till Alnö. Det var underbart väder. Det gick bra men det var längre än vi trodde. På slutet var vi väldigt trötta båda två. Det blev en tur på 2,4 mil. Cesar tycker verkligen om att åka i vagnen. 
Vi stannade till vid Hartungsviken för vätskepaus. Cesar hade också med sig en egen vattenflaska:)
 
Så det var min vecka det. 
 
 
God morgon!
 
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Men du grattis :D. Så mysigt ni haft det :)

Svar: Tack så mycket!
Marie

2017-06-15 / 08:44:42
URL: http://www.saramadeleine.se
elin

Grattis i efterskott och så bra att du hade en bra födelsedag<3

Svar: Tack så mycket!
Marie

2017-06-15 / 09:35:58
URL: http://devote.se/johnssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback