UPPDATERING.

Igår blev det en utflykt igen.
Vi hade tänkt åka och bada men när vi vaknade på morgonen var det mulet. Så då bestämde vi oss för att göra en utflykt istället.
Stefans syster och syskonbarn följde också med. Vi åkte till Skärsättsberget. Det är ca 1-1,5 km att gå från vägen.
 
Vi grillade korv och hade väldigt trevligt och mysigt. Solen var väldigt varm när vi var där. Så det var bra att det inte regnade.
Cesar hade roligt med miljön runtomkring med alla stenar och kottar mm. 
När vi kom hem därifrån åkte vi till Birsta. Stefan skulle träna och Cesar sov i vagnen under tiden. Jag hade med mig cykeln för att cykla hem. Det började ösregna när jag precis hade börjat cykla! Så jag var väldigt blöt när jag kom hem.
 
Men på kvällen sken solen.
Det var varmt och skönt vid uteplatsen så Cesar fick bada i sin pool. Det gäller att passa på när vädret är bra. 
Vi grillade gott till middag. Så vi hade en mysig dag från morgon till kväll!
 
Det var några dagar sedan jag bloggade. Så jag uppdaterar här lite kort vad vi gjorde i helgen. 
I lördags på dagen var jag på mammaträff på Norra Berget. Vi är några mammor som har träffats sedan i höstas. På kvällen umgicks vi med grannarna. Vi grillade och hade det mysigt i det fina vädret.
 
Idag har Cesar varit med farmor och farfar som gärna vill ha honom. Så jag och Stefan passade på att få saker gjorda här hemma. Vi har städat förrådet ute, Stefan har grejat i garaget och jag har rensat i kyl, frys och skafferi. 
Så det var skönt att få sådant gjort. 
Vi hämtade honom vid kl 16. 
 
 
God kväll!
 
 
 
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt ni verkar ha det och njuter av sommaren :)

2017-08-01 / 22:09:01
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback