HELGEN HITTILLS

Vi har haft en härlig helg.
I fredags var vi hemma och fixade lite. Stefan håller på att måla om i garaget så det fortsatte han med. Jag och Cesar åkte och handlade mat och vi fick även lite annat gjort hemma. 
På kvällen hälsade vi på Stefans föräldrar. Vi grillade hamburgare och hade en mysig kväll.
 
Igår var det äntligen en solig dag.
Jag åkte iväg på en cykeltur på morgonen till Klampenborg. När jag kom hem hade jag cyklat ca 2 mil.
 
Efter det blev det stranden. (bilden blev mörk)
Det var soligt och fint till och från. Cesar lekte och hade kul. Det blev  inte så mycket bad då det var kallt i vattnet. 
 
Det blev grillning på kvällen.
Vi gjorde grillspett med kyckling och fläskfilè, paprika och champinjoner. Till det hade vi hemmagjord tzatziki och en god sallad. Allt smakade väldigt gott! Även Cesar tyckte det var gott och han fick ris och bearnaisesås till. 
 
Så hittills har vi haft en mysig helg.
 
 
God morgon!
 
 
 

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så mysigt det verkar vara :)

2017-07-16 / 22:04:13
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback