SJÄLVLYSANDE!

Det finns mycket fiffiga grejer.
Jag vet att det inte är den allra bästa bilden men det är svårt att få till det i ett mörkt rum.
Det var dags för Cesar att få nya nappar. 
Jag hade fått tips om att det fanns självlysande. Det ville vi absolut prova. Hur många nätter har man inte letat nappen runtomkring i hans säng för att det är så mörkt?? Därför kändes detta som en superbra idè!
Så jag beställde två stycken på nätet som kom igår. Hittills har han accepterat alla sorters nappar och även denna gick bra. 
I morse fick han komma in till oss och mysa en stund i sängen. Det ända som syndes var det lilla huvudet som rörde sig för att han hade nappen i munnen, söta unge!!
 
 
God förmiddag!
 

Matilda Berlin

Men guu vad smart! Det finns allt piffiga saker här och där ;) Kram

Svar: Ja det gör det verkligen:)
Marie

2017-01-11 / 15:46:45
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Sån hade jag åt William med så bra :D

Svar: Ok:)
Marie

2017-01-11 / 19:24:24
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback