ÅRETS FÖRSTA!

Då har jag ätit årets första semla.
Igår kväll hade vi inte något för oss så jag skickade ett sms till grannen och kollade om vi kunde titta i en snabbis och bara säga hej. Det gick bra så vi gick över dit. 
Då hade hon bakat egna semlor som de bjöd oss på. Så himla goda var dom och perfekt storlek. 
 
Så ett litet spontant besök slutade med ett smarrigt kvällsfika:)
 
Cesar sover ute på balkongen sedan kl 9. Solen skiner så jag tror att vi går ut sedan efter lunch och åker lite pulka. 
 
 
God förmiddag!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Alltså gud så gott! Semlor det är min stora last :-p

Svar: Ja det är verkligen gott!
Marie

2017-01-18 / 14:23:56
URL: http://www.saramadeleine.se
christin

Åhhh de som är så gott!!!! Måste införskaffas här med

Svar: :) Jag tänkte försöka mig på att baka egna i år.
Marie

2017-01-19 / 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback