ALLA HJÄRTANS DAG!

I går hade vi en mysig alla hjärtans dag!
Jag och Cesar åkte in till stan för att äta lunch med Ulrica. Vi åt på Cafè 1891. Det är ett mysigt ställe med god mat och bra salladsbuffè. Det var en mycket trevlig stund.
 
Efter det gick vi och handlade så att vi kunde överraska sambon/pappan i huset med en god middag:) 
Vi åkte hem, jag började så smått förbereda middagen, potatisgratäng, ungstekt fläskfilè, pepparsås och vitlökssmör. Jag hade även en mycket enkel förrätt, små snittar med skagenröra.
Vi hade egentligen planerat att äta lasagne men det kändes lite tråkigt just denna dag. Allt smakade väldigt gott!
 
Jag och Cesar blev uppvaktade med presenter:)
Cesar tycker om allt som låter så pappret var mer intressant än innehållet. Han fick en väldigt mysig tvådelad dress som jag tänkte ta kort på senare.
Jag fick två paket, en lampa att klämma fast på hyllan ovanför soffan så att jag inte behöver flytta runt den andra som vi har sedan tidigare när jag vill läsa eller rita i min målarbok.
Jag fick även en ny elvisp. Visparna på den gamla var sneda och böjda och så började vispen lukta bränt när vi använde den i helgen. Så det var en superbra present!
 
När Cesar lagt sig myste vi framför tv:n med lite goda tilltugg. 
 
Så vi hade en mysig Alla hjärtans dag!
 
 
God förmiddag!
 
 
 
 

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Åh så roligt att ni båda fick presenter :)

Svar: Alltid trevligt med presenter:)
Marie

2017-02-15 / 10:23:20
URL: http://www.saramadeleine.se
Days by Johanna

Låter som en härlig alla hjärtans dag :)

Svar: Ja det var det:)
Marie

2017-02-15 / 12:52:25
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback