KVALITETSTID!

Kvalitetstid är viktigt!
I tisdags lämnade vi Cesar hos farmor och farfar och han sov där till på tisdagen. Jag hade några ärenden att göra. Cesar fick kvalitetstid med sin farmor och farfar. Vi tycker det är viktigt att han får vara med sin släkt så han vänjer sig med det. 
Jag hämtade honom vid lunchtid och oj vad jag saknat honom! Det var så tomt på kvällen och natten och morgonen. 
Idag är det hans mormor och morfars tur att få rå om honom lite extra. Jag ska åka med honom dit nu på förmiddagen och så hämtar sambon honom när han slutar jobbet. 
 
Så både Cesar och jag har fått mycket kvalitetstid den här veckan vilket jag tror är viktigt att man har ibland. Man får då möjlighet att sakna varandra.
 
 
God förmiddag!
 

Days by Johanna

Viktigt med kvalitetstid, även om man saknar de små, men man lär sig lite med tiden, nu kan jag faktiskt njuta när han är iväg, :)

Svar: Ja jag saknade honom så mycket.
Marie

2017-04-27 / 14:13:48
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se
Linda

Men mums ;) hih

2017-04-29 / 08:18:33
URL: http://lindaviktoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback