HÄRLIG VECKA!

I tisdags fyllde sambon år!
Jag hade därför bokat bord på O`lerys som han gillar.
 
Det är väldigt god mat där.
Jag åt en club sandwish och sambon åt deras goda hamburgare. Det var väldigt gott och jag var väldigt mätt efteråt!
När vi satt där och åt ringde grannen och frågade om vi ville komma in till dom och äta tårta dagen till ära:) Så när vi kom hem gick vi över dit och fikade och hade det trevligt som vi alltid har när vi umgås.
När vi kom hem därifrån uppvaktade jag sambon med presenter. 
 
 
Cesar har blivit väldigt rörlig och nyfiken:)
Så fort vi har en låda i köket öppen så är han där fort som tusan och grejar och känner på lådans innehåll. Diskmaskinen är också en favorit och kylskåpet..dit är han snabbare än blixten så fort det står öppet. Han är liksom så snabb och uppmärksam!
 
 
Igår var det härligt vårväder!
Cesar och jag gick ut på gården så att han fick känna på gräset och upptäcka det som finns ute. Det var en mysig stund vi hade. Jag började rensa mitt jordgubbsland som verkligen behöver rensas ordentligt om det ska växa några jordgubbar där i år.
Vi åt mellis ute innan jag lade honom i vagnen för att sova sin stund på eftermiddagen. Grannen kom över och fikade medan solen var framme. 
Så jag hade en riktigt mysig eftermiddag!
 
Jag såg mitt första vårtecken igår!
Igår efter middagen gick jag en promenad med stavarna. När jag nästan var hemma gick jag förbi små tussilago i en slänt. Så nu är våren här tycker jag:)
 
Det blev ett långt inlägg men jag har inte haft tid att blogga så mycket under veckan. Så därför sammanfattade jag allt i ett enda inlägg istället för flera. 
 
 
God förmiddag!
 
 
 
 
 

Netti Starby

Vilket mysigt firande det blev för din kärlek och jag har hört så mycket gott om deras hamburgare. Jätte gulliga bilder på eran sötnos! <3

Svar: :)
Marie

2017-04-06 / 15:32:01
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Days by Johanna

åh så härligt ni haft det. De har god mat på olearys!

Haha känner igen det, hugo var med i alla lådorna när vi drog ut honom, nu har han inte tid, eller så har han tröttnat på dem, så nu kanske man kan få ordning i dem igen haha

Svar: Haha:) Ja det skapar oordning i lådorna:)
Marie

2017-04-06 / 19:17:56
URL: http://daysbyjohanna.blogg.se
Tilda Barkselius

Mysigt med både mat ute och tårta :)

Svar: Verkligen:)
Marie

2017-04-06 / 22:12:22
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback