BEBISKLÄDER

VI har fått så mycket fina kläder till Cesar!
Vi är så glada för allt fint vi har gått sedan han kom till världen! Tack så mycket säger vi!
 
Här visar jag de senaste plaggen vi fått. 
Kläderna på bilden ovan fick vi av en f d kollega till mig, så fint med grönt. 
 
Detta har vi fått av syrrans familj, då fint med randigt och djur. 
 
Denna praktiska tröja fick vi av mamma och pappa. Det är som en tröja med en body under, känns funktionell.
 
Detta söta set fick vi också av syrran. Det som kommer göra det extra fint är musse pigg mössan.
 
Detta fina fick vi av en kompis till mig som jag känt i många år. Jag red hennes häst när jag hade mitt stora hästintresse. 
 
Tack så mycket för allt fint! Cesar kommer vara så stilig klädd i höst:)
 
God morgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback