NYA SMAKER!

Vi har en spännande tid framför oss:)
Igår köpte vi gröt och katrinplommonpurè till Cesar. Än så länge håller vi oss till små smakportioner. 
Jag gjorde i ordning gröten i morse som han fick provsmaka samtidigt som jag åt min gröt. Han verkade tycka om båda två för han spottade inte ut så mycket och han sträckte sig efter skeden som att han ville ha mer. 
Så det tolkar jag som att det gick hem hos honom:)
 
Vi får se vad vi gör av den här dagen. Det är mulet och trist väder men en promenad på eftermiddagen skulle sitta fint.
 
 
God förmiddag!
 

Felicia Holmgren

Det är ju så roligt när man börjar ge annan mat, håller på med smakportioner här hemma med :)

Svar: Ja det är verkligen kul:) Det blir liter variation.
Marie

2016-11-25 / 13:17:30
URL: http://nouw.com/ffeliciaholmgren
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Men så roligt :D.

Svar: Japp:)
Marie

2016-11-26 / 18:11:00
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback