5 MÅNADERS KONTROLL

I morse var det dags för 5 månaders kontrollen.
Cesae vägde 7420 gram och var hela 67,5 cm lång. Han växer så det knakar:)
Det var även dags för vaccinationen. Sköterskan blåste såpbubblor innan sticket för att han skulle fokusera på något annat. Det är två sprutor han får och därför är de två som sticker samtidigt för att han inte ska utsättas för smärtan två gånger. Han satt i mitt knä och var nöjd och glad. Han gjorde inte en endaste litet pip ifrån sig vid sticket! Han blev inte alls ledsen utan var glad och nöjd...Jag är så stolt över vår älskade bebis!
 
Jag har igår och idag försökt ta några spegelbilder på honom. De bilder jag tog igår blev lite suddiga men idag fick jag till några med rätt så bra kvalitè. 
 
 
God kväll!

Josefine Svärd

Men gulle <3

Svar: :)
Marie

2016-11-23 / 21:11:14
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Matilda Berlin

Guuu vilken underbar bild! Heeeelt fantastisk =)

Svar: Tack så mycket:)
Marie

2016-11-24 / 08:50:31
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Anonym

Jättefin bild! Mosters goprins 😍

Svar: :)
Marie

2016-11-26 / 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback