STARTBOXAR

Jag fick tips om startboxar.
Flera av apoteken har startboxar till sin bäbis som man får gratis. Det krävs att man är medlem men det är ju lätt fixat. 
Från Apoteket Hjärtat beställer man från deras hemsida och så får man ett sms när den har kommit och så hämtar man ut den på närmaste apotek. Så när sms:et kom blev jag glad och hämtade ut det med detsamma:) Den innehåller många bra saker, bland annat våtservetter två olika sorter, plåster, salvor, ett sött hjärtahänge till vagnen och en bok med bra information. 
 
Denna kommer från Kronans apotek.
Där gick jag in och frågade efter boxen men den var slut. Den gick inte att beställa. Så jag gick in lite då och då och frågade efter den. Till slut fick jag tag i den och blev minst lika glad som när jag hämtade ut den första:) Den innehöll bland annat en napp, våtservetter, salvor, tidning och även rabattkuponger. 
 
Det är alltid roligt att ta vara på saker som är gratis!
 
God morgon!
 
 

Evanessè

Vad bra med tips på fler startboxar :) Jag visste bara om Libero.

Svar: Va bra att mina tips var bra:)
Marie

2016-03-28 / 10:14:41
URL: http://egosidan.blogg.se/
Veronica Wallgren

Apoteket hjärtats och Liberos startbox tycker jag har varit dom bästa :)

Svar: Väntar med spänning på Liberos:)
Marie

2016-03-28 / 11:05:43
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Carina

Det var ju jättebra!. Fanns inte när min minste föddes, skulle jag ha önskat. :D

Svar: Ja jag tycker det är väldigt bra reklamgrejer som man ska ta tillvara på.
Marie

2016-04-01 / 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback