GLAD PÅSK!

Glad påsk till er alla!
Vädret har hittills varit med oss med sol och en härlig temperatur ute igår. Vi får se vilket väder det bjuds på idag. 
Jag pyntade med påskris inne och ute vid ytterdörren igår. Jag tycker det är fint med påskris och alla glada färger som finns på fjädrarna. Det lyser verkligen upp tycker jag.
 
Även tulpaner är fint nu på våren.
Dessa köpte jag i torsdags när vi var och påskhandlade mat. Stefan tyckte jag skulle ha en bukett
 
....och dennaf fina bukett fick vi av Stefans systers familj igår när vi bjöd in dom på middag, stor och härlig bukett. Tack så mycket säger vi!
 
Denna söta påskkruka fick vi av Stefans föräldrar igår när de åt lunch med oss. Tack så mycket!
 
Stefans pappa hjälpte oss att lägga det nya golvet igår i bäbisens rum. Så nu börjar det bli fint där inne. Stefan jobbar på så bra med rummet. Jag har lite svårt att hjälpa till med sådana saker nu i mitt gravida tillstånd och därför är vi så tacksamma för all hjälp vi får med rummet. 
 
Jag önskar er alla en mysig påskafton!
 
Kram!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback