PRESENTER.

igår fotade jag presenterna jag fick i söndags.
Denna temugg och lösteet fick jag av S föräldrar.
 
Detta fick jag av mamma och pappa. De går att ha både som vaser och ljuslyktor.
 
Jag önskade mig denna praktiska kakform som är är lätta att frakta kakor i och det går
även att ha det som bakform i ugnen. Jag fick två stycken av S morbror.
 
Fina glas med sugrör fick jag av S syster med familj och även ett presentkort på
Body shop.
 
Även den här tillbringaren fick jag tillsammans med glasen ovanför. Vi har saknat en bra
och stadig tillbringare och det verkar den här vara.
 
Dessa muggar fick jag av syrrans familj. Det kommer vara praktiska och bra på kommande
barnkalas i framtiden då det går att skriva namnet på den svarta etiketten. Även av dom fick 
jag presentkort på Body shop.
 
Jag fick även pengar och lite annat smått och gott.
 
Tack för alla fina presenter!
 
 
God kväll!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback