BIO

I eftermiddag var vi på bio med goda vänner!
Jag kan varmt rekomendera den här filmen. Den var rolig och bra och verkligen värd att se. Jag har inte läst boken men det kanske jag skulle ta och göra nån gång. 
 
Annars idag har vi plockat bort julsakerna. Nu tycker jag julen är slut och sambon likaså. Det är alltid skönt att ta bort allt sånt tycker jag.
 
Igår var vi på en utflykt till Hassela. Vi åt lunch, gick en promenad och fikade ute vid backen. Vi brukar åka dit ibland och ta det lugnt, lösa korsord och njuta av vintervädret. Men igår var det ingen sol så det var inte alls lika mysigt men ändå skönt att komma iväg några timmar.
 
Nu ska träningsväskan packas för morgondagens träning. 
 
God kväll!

MADDISENJ.SE

Tack fina du!! Åh den vill jag också se :D

Svar: Filmen var riktigt bra.
Marie

2016-01-03 / 20:01:49
URL: http://maddisenj.se
Carina

Den filmen kanske man ska gå och se då.Ja!, det är skönt att bara njuta av livet iblan, det behövs. :D

Svar: Jag kan varmt rekommendera filmen.
Marie

2016-01-09 / 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback