MYSIG TORSDAG!

Idag har jag och Cesar haft en mysig dag.
När han ätit vid 6-tiden i morse somnade han om och sov till kl 8. Han brukar inte vilja sova mer när han ätit sin morgonmåltid men idag gjorde han det. 
Han var väldigt nöjd och pigg hela morgonen. Vid 9.30 somnade han i vagnen. 
Vi har haft besök av Kicki, en god vän sedan den tid då jag höll på med hästar och ridning. Vi fikade kladdkaka som jag bakade igår och åt grädde till och drack te. Cesar fick superfina kläder som jag tänkte fota senare och lägga ut. Tack så mycket säger vi!
 
Efter lunch gick jag och Cesar en promenad. Han sov under tiden och var pigg när vi kom hem. Det har varit soligt och varmt idag så då tog vi med oss en dyna och la oss ute på gräsmattan i skuggan vid en buske. Han var väldigt nöjd och jag tror han tyckte det var skönt att få komma till skuggan en stund. Han tittade mycket på busken som rörde sig när det blåste.
 
Sedan kom Cesars farmor och farfar förbi och vi satte oss ute och fikade var sin bulle. Cesar somnade i vagnen och sover fortfarande. 
 
Så mysigt fikabesök för-och eftermiddag och en härlig promenad i solen gjorde denna dag till en härlig torsdag.
 
 
God eftermiddag!
 

corneliaeriksson.blogg.se

Det ser (och låter) superhärligt ut!

Svar: Ja det var en härlig dag.
Marie

2016-08-26 / 12:50:35
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback