HALLON

Igår kväll plockade jag hallon.
Jag åkte till mitt hallonställe en bit härifrån. Jag åkte dit för någon vecka sedan och kollade hur de såg ut. Jag tyckte de såg små ut då. Det tyckte jag att de gjorde igår också men jag letade och till sist hittade jag några grenar att plocka några stora, röda hallon på. 
Det blev inte alls så mycket som jag hade hoppats på men det räcker till frukostyoguhurten idag. 
 
Jag vill även försöka plocka blåbär. Det är alltid bra att ha i frysen så jag kan göra några goda pajer till vintern.
 
 
God morgon!
 
 

Bea

Så gott med hallon!

Svar: Ja det är det verkligen.
Marie

2016-08-11 / 09:05:29
URL: http://nouw.com/beakarlsson
Linda

Va fin och mysig blogg du har! Och vilken tur du har med hallonen i år. Blåbär har jag hittat men har missat hallonen helt tyvärr. Och jag som älskar att ha hallon i bakning, attans!

Svar: Tack så mycket:) Det har hittills blivit mest blåbär här också men lite hallon till en god paj till vintern har det blivit:)
Marie

2016-09-04 / 00:38:17
URL: http://rappabakverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback