SÅ OCK PÅ JORDEN!

Igår hade vi en trevlig kväll!
Vi var på bio och såg "Så ock på jorden" med Patrik och Ulrica. Filmen hade premiär i fredags och jag kan varmt rekomendera den. 
Efteråt blev vi bjudna till dom på fika, god äppelpaj med vaniljsås, mums!
Tack för en härlig och mysig kväll säger vi!
 
Annars igår blev det en sväng till Birsta och handlade mat och gjorde lite andra ärenden. 
Jag hann även med en cykeltur på 1,5 mil. Det var vad jag hade kvar fram till veckans mål på 5 mil. Så istället för att dela upp det på två dagar gjorde jag det på en och samma tur för att kunna få en vilodag idag. Efter att ha tränat 14 dagar i streck så är jag mer än värd en dag utan träning denna soliga och härliga söndag!
 
God morgon!
 

Carina

Fin bild!. Så vackert med ljus!. :D

Svar: Tack så mycket! Ja nu är hösten här och ljusen åker fram:)
Marie

2015-09-06 / 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback