ÖVERRASKNING!

Igår blev jag överraskad!
Vi hade planerat att äta biffar med kokta morötter och sås. 
Sambon hade bilen igår så jag började gå från jobbet och han hämtade upp mig efter vägen. Jag hann att gå några kilometer. 
Ja sa i blen på vägen hem att jag inte alls var sugen på maten vi planerat men att det fick bli så ändå. 
Sambon gick upp en sväng och kommer ner till nedervåningen där jag var så frågade han mig om jag ville ha tacos. Jag älskar tacos! " Vi åker iväg till Biteline, jag bjuder" sa han. 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan min sambo! Han är bara bäst! 
Det var verkligen supergott!
 
God morgon!

Catrin Monica Sandberg

Åh vad underbart, små saker som dessa är så viktiga

Svar: Ja det är det verkligen!
Marie

2015-11-21 / 19:33:10
URL: http://catrinmonica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback