MINIONTÅRTA!

 
 
Igår var vi på kalas!
Min äldsta systerson fyllde 11 år i fredags. Åren går så fort! Tänk att han redan är 11 år!
Jag fick äran att baka tårtan till kalaset. Han önskade sig en miniontårta. Motivet var ganska enkelt och när jag gör dessa motivtårtor så tänker jag att det blir enkel men utmaningen i att göra dom är att det blir ganska mycket pysslande med maripanen och det tar alltid längre tid att baka tårtorna än vad jag väntat mig.
 
Men det är alltid värt besväret när jag ser hur glad barnen blir av att få tårtorna.
 
Av oss i present fick han tv-spelet NHL 16 som han blev glad för. Han hade även fått flera andra tv-spel, en bok, pengar, kläder och annat skoj.
 
Vi åkte även en sväng till minneslunden igår för att minnas farfar. 
Jag sammanfattar helgen ikväll från det och övriga helgen.
 
God morgon!
 
 
 
 

Elin

Meen vad fin :D

Svar: Tack!
Marie

2015-11-01 / 08:24:15
URL: http://elinbjorkander.com
Malin Thorell - hobbyfotograf

Vilken söt tårta :)

Svar: Tack så mycket!
Marie

2015-11-01 / 11:02:44
URL: http://maaliinmaaria.se
Netti Starby

Åh vilken fin tårta :-D Kram

Svar: Tack så mycket!
Marie

2015-11-01 / 11:22:02
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Carina

Jättefin tårta!. Du är superduktig på att baka Tårtor!,Marie!. Förstår att det blev uppskattat!. Tänk! att det redan är första November idag!. Nu är det snart inte långt till Första Advent och vi får börja Julpynta och sätta upp Adventsstjärnor/Adventsstakar. Du får ha en fin SÖNDAG KVÄLL!. :D

Svar: Tack så mycket för dom fina orden Carina:) Som du skriver så är det inte långt kvar till jul. Det är mysigt med julen tycker jag:)
Marie

2015-11-01 / 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback