BLOGGTORKA!

Jag tycker om att blogga!
Även om det kanske inte har märkts så mycket på sista tiden då jag inte bloggat särskilt mycket. Det har helt enkelt varit för att jag dels inte haft någon lust. Jag har haft tanken varje dag att: nu ska jag sätta mig och blogga, men när jag väl ska göra det så har tanken kommit lika fort att: nä jag gör det i morgon i stället.
 
 
Är det någon som känner igen sig i detta?
 
Det har också handlat om att jag att idètorka vad jag ska blogga om. Så i morse googlade jag på tips. Så jag hoppas att jag fått lite inspiration till att fortsätta blogga mer regelbundet. Det är det jag vill, dela med mig av min och vår vardag, skriva om mitt stora intresse som är bakning och även pyssel som nu så här till jul är extra roligt. 
 
Jag piggar upp mig själv och kanske er läsare i novembermörkret med en härlig semesterbild från vår resa till Egypten för snart 3 år sedan. 30-35 grader varmt hade vi hela veckan och vi hoppas att vi någon gång framtiden kommer få möjlighet att åka tillbaka till Egypten och orten Sharm El Sheik, ett helt fantastiskt semesterparadis!
 
Har ni några tips att blogga om så dela gärna med er i kommentatorfältet:)
 
God morgon!
 

corneliaeriksson.blogg.se

Känner igen mig 100%! Det är så ibland, och ibland i låånga perioder... Men, så får det vara. Bloggar när lusten faller på.

Svar: Va skönt att det inte bara är jag som känner så ibland. Man ska ju ha lust för att blogga, annars blir inte inläggen bra.
Marie

2015-11-28 / 09:49:48
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback