TEMPOSTRÄCKA

Igår kväll cyklade jag en tur!
Jag cyklade samma 5 km sträcka som i måndags. Jag använde min nya väska och den praktiska funktionen med hörlurarna. Så musiken hjälpte mig att förbättra tiden med 2 minuter! Det är jag riktigt nöjd med. 
 
Igår fick jag göra ett besök på vårdcentralen. Jag har en del problem med öronen. Det bildas mycket vax och leder till vaxproppar. Jag har känt senaste dagarna att det varit på gång och jag försöker ta mig till vårdcentralen innan det täpper igen helt för då hör jag ingenting. 
Jag fick träffa en väldigt bra sköterska. Jag har alltid varit nöjd med den privata vårdcentral som jag tillhör. Jag har hört både ris och ros men jag är nöjd. 
Det som jag tycker är en stort plus där är att de har drop in till läkare och sköterskor varje vardag kl 13-16. Så igår slutade jag kl 15 och åkte direkt dit. Jag behövde inte vänta länge alls. 
 
Nu är det snart dags att åka till jobbet!
 
God morgon!
 

Nora Bååth

Härligt att väskan fungerade bra! :D

Svar: Ja den är verkligen praktisk och bra!
Marie

2015-05-13 / 16:58:29
URL: http://norasfoto.se/
Elin

Härligt :)

Svar: Ja alla tillbehör gör det hela så mycket roligare tycker jag:)
Marie

2015-05-13 / 19:21:25
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback