SÖNDAGEN!

Igår fick vi mycket gjort!
Vi var ute på förmiddagen. När vi stod och pratade med grannen sprang det en ekorre på våran vedhög. Den var väldigt snabb och söt.
Vi har börjat fixa på backen nedanför staketet vi byggde förra året. Det är en yta där kryptallarna står som vi behöver så gräs på. Så nu har vi först grävt ur och dragit bort rötter. Nästa steg blir att gå med jordfräs och sedan lägga jord och gräsfrön. 
Jag började dagen igår med att klippa gräset. Det var första klippningen för i år. Gräset var verkligen långt. Det brukar vara så att när vi har klippt första gången så brukar vi får klippa ofta från början, typ 1 gång i veckan. 
 
Det blev även en sväng till Birsta igår. Vi gjorde några små ärenden. När vi kom hem vilade vi en stund och sedan var det dags för den dagliga träningen. Jag cyklade en tur på 1,6 mil. Jag räknade ut hur långt jag cyklat sedan förra söndagen, 9,2 mil. Så det är jag mycket nöjd med.
 
Nu blir det ett besök på gymmet innan det är dags för jobb.
 
God morgon!
 

MADDISENJ.SE

Vilken söt ekorre

Svar: Ja den var söt när den sprang och hoppade över veden och staketet:)
Marie

2015-05-25 / 17:53:53
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback