VISAR MIN UPPSKATTNING!

 
Jag tycker om att ge bort överraskningar!
Därför köpte jag igår med mig 3 röda rosor med stjärngräs och lyxig choklad till Stefan. 
Jag tycker det är minst lika roligt att ge bort något som att själv få presenter. 
Jag smakade en pralin och den var väldigt god:)
 
Äntligen är det helg!
Veckan har bestått av jobb och träning och träningen den här veckan har gått så bra. Jag har verkligen tagit ut mig ordentligt i gymmet och jag har kommit in i en period nu där jag känner mig säker på de övningar jag gör och hur jag ska göra. Då är det så kul, en härlig känsla helt enkelt. 
 
God morgon!
 
 
 

Emma Grann Fotografi

Vad gulligt av dig :)

Svar: Tack.
Marie

2015-03-28 / 19:45:20
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback