NY ÄGARE!

Jag är inte ägare till den här längre!
När jag köpte min nya cykel i somras sa vi att min gamla skulle säljas men jag ville vänta till nu på våren då det är lättast att få cyklar sålda.
Jag tvättade den i söndags och gjorde iordning den och la ut den på Blocket. 
Det tog en kvart innan den första ringde. Under kvällen var det många som ringde, skickade sms och mailade. Den första som ringde kom och tittade och köpte den.
Så det gick fort och smidigt att sälja den.
Jag trodde aldrig att det skulle bli så många som var intresserade av den. 
Jag har verkligen varit supernöjd med den, cyklat många mil, cyklat uppför och nedför backar och trampat Alnötrampet med den. 
Så jag tror att den nya ägaren också kommer bli nöjd.
 
God morgon!
 
 
 

Cecilia Johansson

Härligt när det går fort att sälja :D

Svar: Ja denna försäljning gick över förväntan:)
Marie

2015-03-18 / 16:57:59
URL: http://ibstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback