MYSLÖRDAG!

Igår var en härlig och mysig dag!
Jag hade bara trevliga saker inplanerade.
Vi åkte till Birsta på förmiddagen för att uträtta några ärenden. En present behövde köpas m.m. 
Kl 11 hade jag bestämt träff med en god vän som jag inte träffat på flera år. Vi pluggade tillsammans. Jag gick utbildningen i Härnösand och bodde där under studietiden. Vi var ett tjejgäng som umgicks mycket och hade mycket roligt tillsammans. 
Vi hade så mycket att prata om igår. Vi gick runt på Birsta City och så åt vi lunch på Charm. 
Vi gick sedan runt en sväng till på Birsta innan vi skiljdes åt. 
Det var så kul att ses och vi ska snart ses igen.
 
Under tiden jag var där så åkte Stefan och tvättade och städade bilen. Så nu är den vårstädad och fin. 
Vi åkte sedan hem en stund, skrev menyn för nästa vecka och gjorde oss klara för att åka på kalas till Stefans morbror som fyllt år. Det bjöds på supergod smörgåstårta som han hade beställt på Charm på Birsta. Även tårtan var supergod. 
På hemvägen åkte vi förbi Icamaxi och veckohandlade. Det är så skönt att ha det gjort till veckan börjar.
Vi åkte hem med varorna och sedan med detsamma åkte vi ner till Peter och Linda och deras barn och hade mellomys. Bordet var uppdukat med en massa gott, som det ska vara när det är mellomys:)
Jag tyckte rätt låt vann! Vad tyckte ni?
 
Jag är riktigt nöjd med gårdagen! Vi fortsätter helgen med att idag greja lite här hemma och ta vara på vårsolen när den tittar fram.
 
God morgon!
 
 
 
 
 

Johanna

ser gott ut!

Svar: Det var den.
Marie

2015-03-15 / 10:59:13
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se
Annika

Gott!

Svar: Ja den var god!
Marie

2015-03-15 / 11:01:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Caroline Blomberg

ser riktigt gott ut!

Svar: Kycklingsalladen var riktigt god.
Marie

2015-03-15 / 14:26:37
URL: http://carolineblombergs.se
Christian

Jag tyckte Jon Henrik skulle vunnit!

Svar: Alla har vi våra favoriter.
Marie

2015-03-15 / 19:55:36
URL: http://stabil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback