GRYMT PASS!

Jag tränade igår efter jobbet!
Ibland går det sämre att träna, motivationen är på noll och ingenting går bra.
Igår gjorde jag ett pass som var kanon! Jag tränar alltid i gymmet och jag gjorde allt jag hade tänkt, jag var motiverad och jag tog ut mig ordentligt. Jag var rejält trött i kroppen när jag kom hem och när jag satt i soffan och såg på tv på kvällen så kände jag träningsvärken komma. 
Jag bytte ut några låtar när jag cyklade på spinningcykeln. Musiken är viktig för mig på träningen och valet av låtar väljer jag utfriån vad det är jag tänkt göra.  Det var roligt med lite nytt. Det gav mig lite extra energi och bidrog till ett grymt gympass!
 
God morgon!
 
 
 
 

Elin

Skönt med ett bra pass! :)

Svar: Ja jag känner mig fortfarande nöjd med det passet:)
Marie

2015-03-19 / 09:15:26
URL: http://elinbjorkander.se
Johanna

vad härligt! blev sugen på att träna lite nu :)

Svar: Ja det är härligt med träning:)
Marie

2015-03-19 / 12:27:35
URL: http://jjohannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback