VECKAN SOM GÅTT!

Vad har hänt i veckan?
Mornarna har bestått av träning på gymmet. Det har gått bra, framför allt igår körde jag ett riktigt bra pass. Jag har som mål att från i måndags och fram till nästa fredag då jag går på semester, att göra 8 pass på gymmet och 15 mil på cykeln. Jag tror jag ligger hyfsat i fas, spännande att se om jag klarar det. 
 
Kvällarna har varit fullt upp med cykelturer, en sväng på stan och Birsta med Stefans syster. Så därför har jag inte varit så aktiv med bloggandet under veckan. Jag vet att jag skrev att jag ska lägga ut bilder på alla mina fina presenter jag fick när jag firande min födelsedag i söndags. Det kommer ikväll eller i morgon:)
 
Nu är det fredag! Helgen kommer mest att bestå av trevligheter:)
 
God morgon!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback