RONJA RÖVARDOTTER!

Igår kväll var vi på teater!
Vi hade sällskap med Patrik och Ullrica och deras dotter och hennes kompis. 
I år spelades Ronja Rövardotter. Den var verkligen superbra! Kvartersteatern är en amatörteater och alla var verkligen så duktiga! Det var bra handling, roliga humorsketcher emellanåt och bra musik. Jag har sett några av deras sommarspel förut och det som jag tycker är bland det häftigaste är just musiken. Det som gör det hela så bra är att den spelas utomhus i skogen, precis den miljö som Ronja Rövardotter utspelas i. 
 
Jag har själv varit med i Kvartersteatern för några år sedan. Jag var med i uppsättningen av Alladin, Le Misserable och Lilla Dorit. Jag vet därför hur mycket tid de lägger ner på att träna repliker, bygga upp scenen och allt annat runt omkring. Jag hade verkligen roligt de gånger jag var med. 
 
Jag tog en hel del bilder igår men jag väljer att lägga ut dom när de har spelat klart föreställningarna:)
 
Glad midsommar till er alla!

♀ PEACE REV ♀

Åh! Kul att läsa att du också hållit på med teater :D sj är jag sämst på det, men gillar att se på det ^^

2015-06-20 / 11:37:07
URL: http://peacerev.com
:))

Blev det något av de där bilderna? Skulle vara kul att se, var själv med i pjäsen!

Svar: Jag kommer lägga ut dom inom några dagar. Vem är det som undrar? Skriv gärna din bloggadress/namn i nästa kommentar.
Marie

2015-07-28 / 00:54:24
Jonathan

Nu blev det några månader sent svar, haha, men det var jag som skrev kommentaren, spelade Birk i föreställningen. Är fortfarande nyfiken på bilderna, alltid kul med minnen. Du tror inte att du skulle kunna mejla över några? :)

2015-10-18 / 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback