PRESENTER!

Här kommer bilder mina födelsedagspresenter!
Den här kannan fick jag av syrran och hennes familj. Jag gillar den jättemycket. Den är väldigt fin och sedan kommer vi nog använda den mycket i sommar att ha kalla drycker som vatten eller saft.
 
Den är mobillådan fick jag av mamma och pappa. Jag kanske har den lite för ofta, så detta kanske är en bra låda för mig:)
 
Det här fina armbandet fick jag av Stefans syster och hennes familj. Det är verkligen superfint. Det var en väldigt fin färg. Jag har mest silversmycken så det var roligt att få något lite annorlunda.
 
Av mamma och pappa fick jag även presentkort.
 
Tack så mycket för alla fina presenter! Jag är supernöjd!
 
Igår kväll var vi hos Peter och Linda. Vi köpte kinamat som vi satt ute på gården där och åt. Vi hade supertrevligt hela kvällen! 
Nu på morgonen har jag varit ute och cyklat 1,4 mil. Det var riktigt skönt ute. Det var motvind på vägen in mot stan men sedan på hemvägen var det mycket bättre, ingen vind alls.
 
Nu laddar vi för fortsatta trevligheter i helgen.
 
God morgon!
 
 
 
 

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga grejer du fick :)

Svar: Ja jag är riktigt nöjd:)
Marie

2015-06-27 / 10:46:27
URL: http://spontan.blogg.se
JUNITJEJ

Så fina presenter du fick!

Svar: Tack!
Marie

2015-06-27 / 15:57:52
URL: http://www.junitjejen.se
Carina

Hej!.. så fina presenter du fått!. Va roligt!. Den första gillar jag skarpt... något jag tänkt köpa mej ok!, verkar riktigt bra!. :D

Svar: Tack, ja jag är riktigt nöjd:)
Marie

2015-06-28 / 12:50:45
MATILDA ROSQVIST

Vad fina presenter :)

Svar: Tack, ja jag är supernöjd!
Marie

2015-06-28 / 19:37:22
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback