STEG 1 AV ENTRÈFIX!

Vi håller på att göra fint vid entrèn!
Jag började i onsdags med att rensa stenrabatten efter husväggen. Jag har gjort det varje år sedan vi flyttade in men förra året hade jag ingen lust så då fick det vara.
Så i år kände jag att det var dags. Det är mycket jobb med det för varje sten måste bort för att man ska kunna komma åt alla löv.
Jag gjorde ungefär en tredjedel då på onsdag kväll.
På morgonen dagen efter när jag skulle åka till jobbet var hela rabatten rensad! Då hade Stefan gjort klart på kvällen när jag låg och sov. 23.15 hade han blivit klar. Det tyckte jag var fint gjort!
 
Vi fortsatte att städa och göra fint utanför entrèn igår, mer bilder på det kommer senare:)
 
God morgon!
 

Carina

Jag gillar stenar otroligt mycket... så jag gillar den rabatten. Vilken skillnad det blev...så fint!. Ha en skön Söndagkväll!.:)

Svar: Ja nu är det så fint i rabatten. Jag har fortsatt idag...kolla in bloggen senare får du se:)
Marie

2015-06-07 / 16:04:35
URL: http://Bluemoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback